Tani hosting

Zasady korzystania z forum
klocek Offline
Administrator

Liczba postów: 3,048
Reputacja: 316
Post: #1
Exclamation Zasady korzystania z forum 21-01-2012 00:33
Ogólne zasady panujące na forum:
  1. Korzystając z forum wyraża się zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
  2. Zabrania się stosowania w nazwie użytkownika wulgarnych wyrazów.
  3. Avatary nie mogą zawierać treści oburzających, rasistowskich itp.
  4. Nie wolno posiadać więcej niż jednego konta (tzw. multikonto).
  5. Nie piszemy post pod postem! (Używamy opcji edytuj)
  6. Zanim napiszesz jakiś wątek, sprawdź czy taki już istnieje. Jeżeli nie, to wybierz odpowiedni dział.
  7. Piszemy na temat (wyjątkiem jest dział Luźne Gadki).
  8. Tytuły wątków nazywamy adekwatnie do treści i stosujemy prefiksy!
  9. Staramy się pisać poprawną polszczyzną bez wulgaryzmów.
  10. Zabrania się umieszczania w postach linków, których jedynym celem jest reklama zewnętrznego serwisu bądź są elementem pozycjonowania SEO (nie dotyczy działu Wasze Prace).
  11. Czerwony kolor jest zarezerwowany dla Admina oraz Moderatorów.
  12. ChatBox nie służy do rozwiązywania problemów oraz reklamowania.
  13. Zakazuje się udostępniania treści działów dla użytkowników "Premium" osobom trzecim.
  14. Zakazuje się wyłudzania treści działów "Premium" przez zwykłych użytkowników.
  15. Zabrania się nagminnemu nadawaniu punktów reputacji w celu pogorszenia lub polepszenia sytuacji użytkownika.
  16. Za nieprzestrzeganie zasad grozi kara w postaci zdezaktywowania / zbanowania konta.
  17. Administratorzy mają prawo ukarać użytkownika za każdą inną, niewymienioną szkodliwą działalność.
  18. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na maile dotyczące działalności forum, serwisów pokrewnych jak i oferty firm współpracujących.


Podpisy
  1. Możliwość umieszczenia podpisu, użytkownik otrzymuje po napisaniu pięciu postów.
  2. Każdy podpis może zawierać maksymalnie:
    a) 4 linijki tekstu
    b) obrazek do 468x68 (szerokość na wysokość w pikselach)


Działy
  1. Każdy dział, o ile jest to potrzebne, zawiera wewnętrzne zasady.
  2. Zasady te wyszczególniają formę dyskusji jaka w tym miejscu powinna obowiązywać.
  3. Łamanie tych zasad wiąże się z podjęciem odpowiednich środków ostrzegawczych: upomnienie, ostrzeżenie, czasowe zablokowanie konta.
  4. Niezależnie od tego, czy wewnętrzne zasady istnieją czy nie, nadal obowiązują ogólne zasady panujące na forum


//Ostatnia edycja: Klocek
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2014 12:29 przez klocek.)
WWW
Diabeł Online
Użyszkodnik


Liczba postów: 777
Reputacja: 666


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości