Sruu - forum webdeveloperów
POMOCY! Wordpress jak przenieść sidebar na prawą stronę - Wersja do druku

+- Sruu - forum webdeveloperów (http://forum.sruu.pl)
+-- Dział: Gotowe Rozwiązania (/f-gotowe-rozwiazania)
+--- Dział: Systemy CMS (/f-systemy-cms)
+--- Wątek: POMOCY! Wordpress jak przenieść sidebar na prawą stronę (/t-pomocy-wordpress-jak-przeniesc)

Strony: 1 2

POMOCY! Wordpress jak przenieść sidebar na prawą stronę - Niechcio - 02-08-2017 11:48

Cześć wszystkich (jestem zielony).
Znalazłem fajny motyw, ale sidebar jest po lewej.
W edytorze próbowałem..
Motyw nazywa się Coral Dark.
Czy pomożecie mi zmienić sidebar na prawą stronę?
Proszę o pomoc.

RE: POMOCY! Wordpress jak przenieść sidebar na prawą stronę - phost - 02-08-2017 23:29

Sprawdz w pliku index.php szablonu jaki plik wywoluje sidebar, czyli w ktorym pliku jest usadowiony. Jak juz ustalisz to otwierasz ten plik i css i zmieniasz ustawienie z lewej na prawa. Potem musisz edytowac ustawienie dla tresci i kolumn bo inaczej Ci sie rozjedzie.

Od dawna juz nie mialem stycznosci z wp wiec nie pamietam dokladnie jakie to pliki i czy wciaz struktura jest taka sama jak dawniej.

RE: POMOCY! Wordpress jak przenieść sidebar na prawą stronę - Niechcio - 03-08-2017 05:25

W index.php sidebar występuję tylko raz.
[Obrazek: b2fdf63cc17b7636][Obrazek: b2fdf63cc17b7636med.png]" />
Dalej
[Obrazek: 2j0m5n5.png]
.................................................
W style.css sidebar występuje dwa razy:[attachment=922][attachment=923]

Oczywiście mogę w pierwszym zmienić left-sidebar na right-sidebar, ale to nic nie zmienia

RE: POMOCY! Wordpress jak przenieść sidebar na prawą stronę - phost - 03-08-2017 12:59

Przeciez to wszystko mozesz ustalic w appearance->widgets i tam ustalasz co i gdzie ma sie wyswietlac.

RE: POMOCY! Wordpress jak przenieść sidebar na prawą stronę - Niechcio - 03-08-2017 18:03

Aż tak zielony to nie jestem. Nie da się ustawić w personalizacji/widgets. Tylko stopke