Zasady korzystania z forum - klocek - 21-01-2012 00:33
Ogólne zasady panujące na forum:
- Korzystając z forum wyraża się zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
- Zabrania się stosowania w nazwie użytkownika wulgarnych wyrazów.
- Avatary nie mogą zawierać treści oburzających, rasistowskich itp.
- Nie wolno posiadać więcej niż jednego konta (tzw. multikonto).
- Nie piszemy post pod postem! (Używamy opcji edytuj)
- Zanim napiszesz jakiś wątek, sprawdź czy taki już istnieje. Jeżeli nie, to wybierz odpowiedni dział.
- Piszemy na temat (wyjątkiem jest dział Luźne Gadki).
- Tytuły wątków nazywamy adekwatnie do treści i stosujemy prefiksy!
- Staramy się pisać poprawną polszczyzną bez wulgaryzmów.
- Zabrania się umieszczania w postach linków, których jedynym celem jest reklama zewnętrznego serwisu bądź są elementem pozycjonowania SEO (nie dotyczy działu Wasze Prace).
- Czerwony kolor jest zarezerwowany dla Admina oraz Moderatorów.
- ChatBox nie służy do rozwiązywania problemów oraz reklamowania.
- Zakazuje się udostępniania treści działów dla użytkowników "Premium" osobom trzecim.
- Zakazuje się wyłudzania treści działów "Premium" przez zwykłych użytkowników.
- Zabrania się nagminnemu nadawaniu punktów reputacji w celu pogorszenia lub polepszenia sytuacji użytkownika.
- Za nieprzestrzeganie zasad grozi kara w postaci zdezaktywowania / zbanowania konta.
- Administratorzy mają prawo ukarać użytkownika za każdą inną, niewymienioną szkodliwą działalność.
- Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na maile dotyczące działalności forum, serwisów pokrewnych jak i oferty firm współpracujących.
Podpisy
- Możliwość umieszczenia podpisu, użytkownik otrzymuje po napisaniu pięciu postów.
- Każdy podpis może zawierać maksymalnie:
a) 4 linijki tekstu
b) obrazek do 468x68 (szerokość na wysokość w pikselach)
Działy
- Każdy dział, o ile jest to potrzebne, zawiera wewnętrzne zasady.
- Zasady te wyszczególniają formę dyskusji jaka w tym miejscu powinna obowiązywać.
- Łamanie tych zasad wiąże się z podjęciem odpowiednich środków ostrzegawczych: upomnienie, ostrzeżenie, czasowe zablokowanie konta.
- Niezależnie od tego, czy wewnętrzne zasady istnieją czy nie, nadal obowiązują ogólne zasady panujące na forum
//Ostatnia edycja: Klocek
|